Pozycjonowanie bez ryzyka

Co oznacza e-commerce?

Słowo może brzmieć zawile, ale mamy z nim obecnie do czynienia bardzo często. Bo e-commerce to nic innego, jak szeroko określany handel przez Internet. Najbardziej popularną jego formą są na pewno sklepy online. To wszelkie sposoby, które sprzyjają zawieraniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W handlu elektronicznym wykorzystuje się współczesne urządzenia, którym jest smartfon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów internetowych. Ale nie jest to słuszne. Okazuje się bowiem, że taka działalność nie musi odnosić się tylko i wyłącznie do sklepów online. W licznych przypadkach umowy handlowe podpisywane elektronicznie mają charakter pośredni. Oznacza to tyle, że zamówienie produktu i płatność za niego jest regulowana drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, odbywa się w sposób tradycyjny lub odbiera się go samodzielnie. Transakcje elektroniczne mają często charakter bezpośredni. Wtedy wszelkie działania realizuje się tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci. Tu zamawia się wyrób, płaci za niego i w ten sam sposób się go dostaje. Branża e-commerce bardzo sprawnie się rozwija, na co wpływają głównie zyski, jakie płyną z handlu elektronicznego. To najczęściej oszczędność czasu i pieniędzy. Niższe koszty dla sprzedających. Znaczniejsze możliwości wyboru, kiedy chodzi o niezbędne produkty. Handel elektroniczny posiada też złe strony. Najczęściej tutaj wymienia się brak możliwości na dokładne obejrzenie towaru. Do niekorzystnych stron handlu elektronicznego zalicza się też ograniczony kontakt ze sprzedawcą i często opóźnienia w dostawach. Nawet mimo słabych stron branża e-commerce funkcjonuje bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl